De vestiging van McDonald’s Nijkerk wordt sinds maandag 15 september flink verbouwd. Daarom is deze vestiging voorlopig gesloten en dat komt eigenlijk wel goed uit, nu de Berencamperweg tot half oktober is gesloten. De omzet bij McDonalds was daardoor toch al een stuk minder. ,,Bij McDonald’s staat de gastbeleving voorop en om die nog een stapje beter te maken, hebben we ervoor gekozen om een aantal dingen te gaan verbouwen binnen McDonald’s Nijkerk. Onder meer gaan we een aantal muren binnen het restaurant verwijderen,” aldus woordvoerder Rowan Bergen van McDonalds. Qua verbouwing staan de volgende elementen op de planning: Allereerst zijn ter voorbereiding op de verbouwing 5 maanden geleden zonnepanelen op het dak geplaatst. Daaraan wordt toegevoegd een geheel nieuw interieur. Er komt ook een nieuwe speelruimte voor de jongste gasten binnen het restaurant. Tot slot wordt het restaurant vergroot door een terras met overkapping toe te voegen, zodat nog meer gasten kunnen worden bediend. Het parkeerterrein van de McDonalds is tijdens de verbouwing nauwelijks te gebruiken, want daar staan nu veel bouwketen. Bron en foto Kees van den Heuvel


















