Het team van de Lullo’s heeft zaterdag 24 juni de 39ste editie van het Ouwe JongensKrentenbroodtoernooi gewonnen op het complex van Sparta Nijkerk. De ploeg ontving een beker en een plank vol krentenbrood. Nummer twee werd FC Pistacio. De oude lullenversie werd gewonnen door het team van Gordo United. Deze jongens wonnen eerder zesmaal het hoofdtoernooi en wonnen nu voor de eerste keer de seniorenversie. Bij de dames won het team van TNO. Zootje Ongeregeld, voorgaande jaren steeds de winnaar, werd tweede. Na het hete toernooi was het afkoelen op de Bouw Logistics waterglijbaan. Foto’s Kees van den Heuvel


















