In Nijkerkerveen liepen donderdag 26 januari constant twee honden los door het dorp. Zelfs de Dierenambulance was al ingeschakeld om de dieren een veilig heenkomen te bieden. Inmiddels heeft de eigenaar van de honden zich gemeld.