Ongeveer zeventig mensen met een beperking hebben donderdagavond onder de vlag van stichting Hello You genoten van een leuke boottocht op 17 boten van leden van zeil- en motorbootvereniging De Zuidwal in Nijkerk. Het tochtje voer naar Spakenburg waar een heerlijk ijsje werd gegeten. Na de terugkomst in Nijkerk was er nog een gezellige samenkomst in de kantine onder het genot van een hapje en drankje. De Zuidwal, en de meevarende Zuidwal – schippers steunen hiermee stichting HelloYou. Vanuit de Zuidwal werd een en ander aangestuurd door het vrijwilligersteam van de evenementen commissie, onder leiding van Juliette Neuteboom en de motorbootcommissie, onder leiding van Gerrit Wieberdink.


















