Binnenkort wordt het Chinese restaurant Phoenix in Hoevelaken afgebroken om plaats te maken voor het nieuwe pand van snackbar HappyFood met daar bovenop twaalf appartementen. Zodra er hekken om het nieuwbouwterrein staan, zullen deze hekken worden voorzien door kunstwerken van de plaatselijke jeugd. Het is nog niet bekend wanneer met de bouw van de twaalf appartementen wordt begonnen. HappyFood is nu nog gevestigd aan de overkant van het Phoenix-gebouw. Foto Kees van den Heuvel

















