De Kruiskerk in Nijkerk continueert het breien voor Oekraïne. Dat gebeurt in het inloophuis dat iedere twee weken plaatsvindt in de kerk aan de Venestraat. Inmiddels zijn al twee vrachten met mutsen, truien en sokken gebracht in het oorlogsgebied zodat de medemens in Oekraïne warm de winter doorkomt. Een derde zending is op komst. Verder was het 5 januari weer lekker druk in het inloophuis waar werd afgesloten met een gezamenlijke maaltijd met groentesoep. Foto Kees van den Heuvel


















