Tjonge jonge, wat hebben de ouderen van verzorgingscentrum Sint Jozef genoten van het kerstdiner dat in twee shifts werd aangeboden. Er was muzikaal vertier met drie kerstvrouwen en alle inwoners hadden hun best gedaan om op hun kerstbest te mogen aanschuiven aan de kerstdis. Onder meer op het menu stond boswandeling, gecarameliseerde worteltjes en stoofperen, wedges met rozemarijn en een triffle. Foto Kees van den Heuvel