Met een Golden Party is zaterdag 17 juni het succesvolle seizoen afgesloten bij de Mixed Hockeyclub Hoevelaken. Naast een gezellig samenzijn met een barbecue en DJ Xander van Ruler werden de kampioenen gehuldigd. Met 27 punten uit 10 wedstrijden werd het jongensteam van JO12-1 kampioen in de tweede klasse. Zij kregen allen een medaille. Anderzijds hadden de jongens ook cadeau voor de succesvolle trainers. Verder was er feest bij de dames van onder de 25 jaar. Die werden kampioen in de vijfde klasse, maar zijn tevens in de hal kampioen geworden.  Ook voor hen was er een medaille. Foto Kees van den Heuvel