Donderdag 6 juli zijn Edwin Rakhorst met zijn Lia de Jong in het huwelijksbootje gestapt, maar ze wisten niet wat ze zagen toen ze na een nachtje in een hotel vrijdagmiddag 7 juli terugkeerden bij hun woning in Nijkerkerveen. Het hele huis was gebarricadeerd met bierkratten. En alsof dat nog niet genoeg is stond het hele huis vol met bierflesjes. Edwin stond in het verleden bij familie en vrienden altijd vooraan om streken uit te halen in de woning van anderen. Daarom was de animo erg groot onder familie en vrienden om Edwin eens goed terug te pakken. Foto Kees van den Heuvel