Joey’s Judoschool heeft de afgelopen tijd deelgenomen aan de Grote Clubactie. Vrijdagavond 23 december werd de opbrengst bekend gemaakt. Dit bedroeg liefst 5.025 euro. Degenen die 50 loten of meer hadden verkocht ontvingen een envelop met inhoud en een medaille. Sil was de grote winnaar met 158 verkochte loten. Foto Kees van den Heuvel


















