Zondag 12 maart bent u weer welkom in het Inloophuis van 14.00 uur tot 16.00 uur. De koffie en thee staan klaar. Er is ruimte voor een spelletje of een andere activiteit.

Donderdag 16 maart bent u weer van harte welkom vanaf 9.30 uur tot 13.00 uur. Kom binnen wanneer u wilt.

Dit keer hoopt Fred Jansen iets te vertellen over Joodse feestdagen. Van de belangrijkste Joodse feestdagen zijn er twee nog niet aan de orde geweest: Pesach en Shavuot (wekenfeest); feestdagen die voor ons een heel andere invulling hebben gekregen. Wij vieren ze nu als Pasen en Pinksteren. 

Daarnaast kunt u komen voor een kopje koffie / thee. Er kan worden gekoersbalt. Andere spelletjes staan klaar. Handwerken voor goede doelen en kaarten maken. De ochtend wordt afgesloten  met een heerlijke lunch.

Voor vragen kunt u terecht bij Rita Jonkman , tel;033-2460655 of via de mail inloophuis.donderdag@kruiskerknijkerk.nl