Donderdag 21 december bent u van harte welkom in het Inloophuis vanaf 9.30 uur tot 13.00 uur. Kom binnen wanneer het u uitkomt om een kopje koffie of thee te drinken. Er staan verschillende spelletjes klaar, waaronder de koersbalmat. Ook kunt u komen handwerken, kaarten maken en de onderstaande kandelaar maken. Om 10.30 uur is er een kerstviering in de kerkzaal. Na de viering is er een samen zijn onder genot van een drankje en een hapje. Om 12.00 uur is er een feestelijke lunch.