Donderdag 1 augustus bent u van harte welkom vanaf 9.30 uur tot 13.00 uur. Samen een kopje koffie of thee drinken. Er zijn verschillende spelletjes zoals sjoelen en rummikub. Er wordt gehandwerkt. Ook worden er kaarten gemaakt. De morgen wordt afgesloten met een lunch met een kopje soep.
Inloophuis in de Kruiskerk

















