Ingezonden brief: Ik zie nu ieder weekend fietsen gestolen worden, bij de fietsenstalling van NS Nijkerk. Iedere zaterdag weer raak. 5 , 6 uur ’s morgens. Politie doet toch niets, dus waarom weer aangifte doen? In groepjes graaien ze zich een weg, door geparkeerde fietsen. Ze worden met achterband 9m hoog gehouden en weggedragen. Is dit het nieuwe normaal? Stella van de Glas; Foto Kees van den Heuvel

















