Beste Gemeente Nijkerk en Gemeenteraad Nijkerk
Als we als Nijkerkers willen zwemmen gaan we met ze allen naar Bosbad Putten, omdat ons mooie zwembad is weggenomen. Als we naar het strand willen, dan gaan we met ze allen naar het Zeumerense gat ,omdat jullie van ons strand Hulckenstein een camperplek hebben laten maken. Als we willen stappen of winkelen, gaan we massaal met ze allen naar Harderwijk of Amersfoort omdat in Nijkerk alles leeg komt door de extreem hoge kosten en een saai plein zonder gezelligheid.

Nu hebben we nog een aantal dingen over, zoals Boerenmaandag, de horecadag, de nacht van Nijkerk en de zomerbraderie. Nu moet ik lezen dat dit door budget- en vergunningproblemen niet door kan gaan. Ik vind dit schandalig! Jullie pompen veel geld in onzin en niet noodzakelijke dingen. Denk aub aan uw inwoners en pak ons onze laatste feestjes – die al jaren echt bij Nijkerk horen – niet van ons af. Dus aub luister naar je inwoners!

Jaimy Schuurman