In de nacht van vrijdag 23 op zaterdag 24 december is een Nijkerks stel dat lag te slapen in hun woning bruut wakker geschrokken, toen bleek dat een inbreker hun slaapkamer was binnen geslopen. Ze keken recht in de ogen van het geboefte die daarna de snel de benen nam. Politieonderzoek in de wijk mocht daarna niet baten: er kon geen aanhouding verricht worden. ,,In de omgeving is er uitgekeken, maar de inbreker is helaas niet meer aangetroffen”, meldt wijkagent Menno Kramer. De bewoners hebben aangifte gedaan.

















