Wat was het afgelopen weekend genieten op de plassen rondom kasteel Hoevelaken. Honderden liefhebbers bonden de ijzers onder en genoten volop van de uitgelezen buitenkans om sierlijk of minder sierlijk over het ijs te flaneren. Sommige mensen hadden eetbare spullen en een sapje meegenomen ter verhoging van de uitgelaten stemming. Voorlopig lijkt het van korte duur, want deze week stijgen de temperaturen weer. Bron en Foto’s: Gerrit Steen.