Niet op 1 mei maar pas op donderdag 4 mei is restaurant Prins Heerlijk weer geopend voor het publiek. Het restaurant aan de Oranjelaan in Nijkerk is helemaal verbouwd, maar de oplevering duurde iets langer. Onder meer is de keuken, het kantoor en het meubilair vernieuwd. Op woensdag 3 mei is er een medewerkersdag en vervolgens kan het restaurant op 4 mei tijdens de lunch open. In verband met dodenherdenking kan er donderdag niet worden gedineerd. Foto Kees van den Heuvel

















