Steeds meer mensen kunnen smullen van de lekkernijen van Hap&Slok van de zussen Evi en Milou Verweij. De delicatessenwinkel zijn nu ook verkrijgbaar bij de Jumbo Nijkerk. Supermarkteigenaar Rob Veltink heette hen van harte welkom als lokale held. Hap&Slok groeit uit zijn voegen en is inmiddels bezig met de verhuizing naar een nieuw pand op het Verlaat. Wanneer deze winkel officieel wordt geopend is nog niet bekend.