In theater Streams Breede Beek in Nijkerk heeft gymnastiekvereniging Hellas uit Hoevelaken zondagmiddag 25 juni een zeer indrukwekkende Jazz-it-Up eindshow gehouden. Ondanks een korte voorbereidingstijd werd een gigantisch spektakel gepresenteerd waaraan alle groepen deelnamen met diverse optredens. De middag werd op professionele wijze aaneen gepraat door Myriam Beitler. Naast de ludieke peuteroptredens was er ook ruimte voor een ernstige ondertoon met een indrukwekkend optreden waarin de positie van vrouwen in Iran aan de orde werd gesteld. Tijdens het slotstuk betraden alle deelnemers het podium en werd swingend de show afgesloten. Ook werd de winnares bekend die als beste een sprong heeft nagedaan op Instagram. Hierbij enkele exclusieve foto’s van de eindshow door Kees van den Heuvel. Maar er zijn nog veel meer foto’s en die zijn eerdaags te zien op de website van Hellas.