Tijdens de tweede plaatsingswedstrijd in Nijkerk op 7 maart behaalden alle teams van NGV Excelsoir het zilver, Middenbouw 6, Middenbouw 5 en de Bovenbouw G. Daarnaast was er individueel goud voor Bente Lozeman en zilver voor Silvy van Dusschoten.
Het laatste nieuws dat je straks overal leest
Tijdens de tweede plaatsingswedstrijd in Nijkerk op 7 maart behaalden alle teams van NGV Excelsoir het zilver, Middenbouw 6, Middenbouw 5 en de Bovenbouw G. Daarnaast was er individueel goud voor Bente Lozeman en zilver voor Silvy van Dusschoten.