Maandagmorgen 12 december is de actieweek van het Glazen Thuis van start gegaan. De presentatoren begonnen vanuit de studio van A1 Mediagroep met het bakken van een eitje. Zo zijn ze klaar wakker om bijna nonstop door te gaan met de goede doelenactie. Tot en met zaterdag zorgen vele vrijwilligers van het Glazen Thuis voor een prachtig programma waarin bedrijven en particulieren geld kunnen storten om andere mensen in het zonnetje te zetten of iemands wens te vervullen. Het thema dit jaar is energie en duurzaamheid. Veel gezinnen hebben het moeilijk vanwege de energiecrisis om de eindjes aan elkaar te knopen en die krijgen een extra zetje in de rug. Iedereen kan via www.glazenthuis.nl geld storten of een plaatje aanvragen. Het totaalbedrag wordt zaterdagavond bekend gemaakt. Foto’s Kees van den Heuvel