Vrijdagavond 14 juli verrichtte Frans Kas de aftrap van de zomeravondconcerten op het Plein. Vanaf nu wordt iedere vrijdagavond muzikaal gevuld met een artiest. Als eerste artiest ging Frans Kas het publiek op het Nijkerkse Plein vermaken met zijn zangkunsten. Als een Nijkerkse rasentertainer was hij in staat om een fantastische show neer te zetten op het Plein. Hij trok een hele schare fans, waarvan een enkeling zelfs een groot hart had meegenomen.  Foto Kees van den Heuvel