De Nijkerkse motorvereniging Stimon beleefde donderdagavond 13 juli een gezellige slotavond van de motorvierdaagse. Eerst was er een rit langs onder meer Putten en Garderen en daarna was er een knus samenzijn in Stoutenburg. Daar werden de gastvrouwen getrakteerd op een mooi bloemstuk en de serveerstertjes op een zak snoep. Op de slotdag waren vele tientallen motorliefhebbers aanwezig. De motorclub kan zich er daarnaast op verheugen dat zich meer leden aansluiten. Foto Kees van den Heuvel


















