Motorvereniging Stimon uit Nijkerk heeft zaterdagavond 11 februari een gezellige mid-winter barbecue georganiseerd op Partycentrum De Elzenhoeve in Nijkerk. Iedereen kon aan het begin van het lange seizoen lekker bijpraten en zich voorbereiden op de vele ritten die nog worden gemaakt. De barbecue werd geopend door Jan Heimensen, het nieuwste lid van de Stimon. Verder kon een verloting niet ontbreken. De hoofdprijs, een barbecue met toebehoren, werd gewonnen door Henry van der Horst. Foto en bron Kees van den Heuvel