Op maandag 29 mei (2e Pinksterdag) werd het jaarlijkse familietoernooi gehouden bij Hockeyclub Nijkerk. Iedereen van jong tot oud kon een team vormen en meedoen. In totaal waren er 27 teams, verdeeld over 5 poules. Eerst was er een warming up waarna de poulewedstrijden konden beginnen. Er waren extra punten voor wie zich het ludiekst had uitgedost. Na afloop was er de prijsuitreiking en een barbecue. Foto Kees van den Heuvel


















