Burgemeester Tinet de Jonge heeft woensdagmiddag 19 november een bezoek gebracht aan het echtpaar Gert en Diny van den Belt dat haar 60-jarige huwelijksjubileum vierde. Namens het gemeentebestuur nam ze een bos bloemen mee. Gert is vooral bekend als gemeenteambtenaar bij de gemeente Nijkerk. Daarvoor werkte hij bij de gemeenten Rijssen en Ridderkerk. Ze zijn een tijdje teruggekeerd naar Rijssen maar dat beviel niet zo omdat hun kinderen en kleinkinderen in het midden/westen van het land woonden. Daarom hebben ze in 2023 besloten weer terug te gaan naar Nijkerk.