Gepko Hahn uit Nijkerk heeft na twaalf jaar afscheid genomen van de de Bondsraad van de Nationale Volleybalbond. Bij die gelegenheid is hij gedecoreerd met de zilveren bondsspeld die hij in ontvangst heeft mogen nemen bij de laatste vergadering van de Bondsraad. De Bondsraad is het hoogste orgaan van de Volleybalbond. Ook in Nijkerk is hij erg betrokken bij alles wat met volleybal te maken heeft, zoals de organisatie van de ReVoNij. Bron Kees van den Heuvel