Gemeentesecretaris Dick van Huizen gaat de gemeente Nijkerk na een korte dienstbetrekking Nijkerk om privéredenen alweer verlaten. Burgemeester Renkema: ,,We vinden dat ontzettend jammer. We verliezen in hem een zeer betrokken secretaris en één van de trekkers van het bouwen aan de organisatie. We zullen hem gaan missen, maar begrijpen zijn beweegredenen en hebben groot respect voor zijn keuze. Wij willen een zorgvuldig proces inrichten om een nieuwe vaste gemeentesecretaris/algemeen directeur te werven en te selecteren. De grote opgaven waarmee wij op dit moment aan de slag zijn, vraagt veel van het college en de organisatie. Daarom kiezen wij er voor om zo spoedig mogelijk een tijdelijke vervanger te zoeken. Dit, om de periode te overbruggen tussen het vertrek van Dick van Huizen en de start van een nieuwe vaste secretaris. De komende tijd is Dick nog actief in de organisatie. We willen hem ontzettend bedanken voor al zijn inzet en betrokkenheid en wensen hem veel geluk en werkplezier in zijn nieuwe baan.”

















