Het was vrijdagmorgen 17 februari weer tijd voor de carnavalsoptocht door Nijkerk. Gelukkig bleef het droog, maar het waaide wel hard. Iedereen had zijn best gedaan om zo vrolijk en origineel mogelijk te zijn verkleed. Na een proclamatie ’s morgens door Prins Teun en Prinses Graceylla kon het spektakel beginnen. Onder het thema ‘Carnaval op Het Baken, is samen een feessie maken!’ ging de stoet, vergezeld door carnavalsvereniging De Doordouwers, door de binnenstad van Nijkerk. Terug aangekomen bij de school werden door de Prins en Prinses Carnaval de prijzen uitgereikt voor mooiste wagens. Die gingen naar een kar met een biggetje, een heksenketel en Mario Brothers. Foto en bron Kees van den Heuvel