Op het gerenoveerde Plein in Nijkerk zijn de fonteintjes in werking gesteld. Het is een noviteit in het Nijkerkse stadscentrum dat is gesitueerd op de plek van het podium. Onze vrees bestaat echter wel dat al het klaterende water op de blaas werkt en mensen vaker naar het toilet moeten gaan. Medio maart moeten alle werkzaamheden zijn afgerond. Foto Gert Renes

















