Burgemeester Gerard Renkema heeft woensdag 17 mei een bezoek gebracht aan het echtpaar Visser dat haar 60-jarige huwelijksjubileum vierde. Namens het gemeentebestuur nam hij een bos bloemen mee. Ton Visser heeft altijd in het offset drukkerijwezen gewerkt, maar de meeste mensen kennen hem als bestuurslid van de hengelsportvereniging Hoop op Geluk. Zijn vrouw werkte bij Jamin op het Plein in Nijkerk. Ze ontmoetten elkaar op de Kruishaar. Foto Kees van den Heuvel