Burgemeester Gerard Renkema heeft maandag 20 februari een bezoek gebracht aan het echtpaar Bettink, dat hun 65-jarige huwelijksjubileum vierde. Namens het gemeentebestuur nam hij een boeket bloemen mee. Het echtpaar heeft elkaar in Appel op de Kamersteeg ontmoet. Meneer werkte als autospuiter en mevrouw heeft 18 jaar bij verzorgingscentrum Zilverschoon in de keuken gewerkt. De hobby’s van meneer zijn onder andere werken in zijn volkstuin, hij houdt van nordic-wandelen en fietsen. Mevrouw doet op de iPad spelletjes en zij houdt van lezen. Het echtpaar heeft 5 kinderen en 7 kleinkinderen. Foto Kees van den Heuvel