De heer en mevrouw Bakker – Prins uit Nijkerk kregen donderdagmorgen 22 december bezoek van burgemeester Gerard Renkema in verband met hun 60-jarige huwelijksjubileum. Namens shet gemeentebestuur overhandigde hij hen een prachtige bos bloemen. Het echtpaar heeft elkaar bij familie ontmoet. Meneer Bakker is werkzaam geweest als inkoper en mevrouw was gastvrouw in een verzorgingshuis. De hobby’s van meneer zijn internetten en spreukenbordjes sparen en mevrouw spaart vingerhoedjes en houdt van lezen. Ze heeft nog één grote wens en dat is een vingerhoedje te mogen krijgen met een afbeelding van Nijkerk erop. Foto Kees van den Heuvel