De motorvereniging Stimon uit Nijkerk organiseerde woensdagavond 4 januari een drukke nieuwjaarsreceptie in sportcafé De Slag in Hoevelaken. De Stimon zit boordevol plannen voor het komende jaar. Ook werd een verloting gehouden, waarbij een helmcamera was te winnen. Jelte Visser had de eer om blindelings het winnende lootje te trekken en hij bleek tot grote hilariteit prompt de winnaar. Met de camera worden de toertochten de komende jaren op beeld vastgelegd en ze kunnen nadien worden bekeken op de website van de Stimon. Foto Kees van den Heuvel