Eetcafé de Foep organiseert een dorpsborrel om het nieuwe jaar in te luiden. Het is de bedoeling om dit een jaarlijkse traditie te laten worden op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar. De borrel zal plaatsvinden op zaterdag 7 januari in eetcafé De Foep aan de Westerdorpsstraat te Hoevelaken. Er zal live muziek zijn om er een gezellige middag van te maken. Iedereen is welkom vanaf 15.00 uur in de Huiskamer van Hoevelaken om het glas te heffen. Foto Kees van den Heuvel

















