Vrijdag 17 februari was er discozwemmen voor de jeugd van voetbalvereniging NSC Nijkerk. Een grote groep had zich om half 7 verzameld bij het Jaap van der Krol bad. Onder begeleiding van Stan, Daan, Coen en Youri, spelers van het 1e elftal, beleefden zij een hele gezellige avond. Deze avond is de aftrap voor meer activiteiten in de tweede seizoenshelft. Zo staan er 4×4 toernooien, training van het 1e elftal, wedstrijd Vitesse bezoeken, voetbal is fundag en een sport- en spel middag i.s.m. Beweegmasters op de planning. Eigen foto