Directeur Kees Spee van School Holk, locatie Doornsteeg, heeft woensdagmorgen 5 juli afscheid genomen van zijn school. Vanwege de natte weersomstandigheden kon dit afscheid niet buiten plaatsvinden. Dus werd hij niet in open cabrio rondgereden en ontmoette hij de leerlingen binnen. Daar kreeg hij tal van cadeaus in de vorm van bloemen en snoep. Kees Spee gaat werken bij een MBO-school in Raalte. Er is inmiddels een nieuwe directeur benoemd. Foto Kees van den Heuvel


















