Op het Aeres VMBO en MBO in Nijkerk zijn dinsdag 4 juli de diploma’s uitgereikt op kaderniveau. Directeur Annette Vermaas kon melden dat van de leerlingen die dinsdag hun bewijs van bekwaamheid kwamen ophalen honderd procent was geslaagd. Maar bovenal vond ze het een hele fijne lichting. Het was een ontzettend prettige groep om les aan te geven. De geslaagden mochten na een lichte ‘vileine’ introductie van spreekstalmeester Jaap de Feijter hun diploma ophalen en ondertekenen, waarna ze een bloem kregen overhandigd. Tussendoor waren er foto en filmpjes van vier jaar geleden en het gala in het Koetshuis. Foto Kees van den Heuvel


















