Buurtvereniging Holk organiseerde vrijdagavond 30 juni weer de jaarlijkse Holkerspelen. En hoewel er een klein buitje was voorspeld, bleef het gelukkig droog. Er waren tal van spelen en het hoogtepunt was het touwtrekken. Verschillende teams namen eraan deel. Gelukkig stond gezelligheid bovenaan en de hoofdprijs was de eer. Winnaar werd het Bierteam. Foto’s en bron Kees van den Heuvel


















