Opnieuw wordt er gedemonstreerd naast het Nijkerkse stadhuis tegen het woonwagenbeleid van de gemeente Nijkerk. Mensen in een busje voeren met een spandoek aan dat ze een woonwagenstandplaats willen hebben. Waarschijnlijk zijn het dezelfde mensen die ook al protesteerden tegen het sterfhuisbeleid van woonboten. In de Woonvisie is reeds opgenomen dat er ruimte vrijkomt voor vijf extra woonwagenplekken in de Nijkerkse woonwijk Doornsteeg, maar het is nog vrij stil over het beleid daaromtrent. Foto Kees van den Heuvel

















