Het was misschien wel de laatste dag van het jaar dat de temperaturen bijna de dertig graden bereikten. Dus fantastische omstandigheden voor het nazomerfeest bij restaurant De Foep in Hoevelaken. Samen met De Meid organiseerde De Foep Boules & Borrels op zondag 7 september. Er kon worden gebould tussen de parkeervakken, verse oesters worden verorderd onder het genot van een goed glas wijn, er kon worden gesmuld van pannenkoeken en de barbecue. Dit alles was op een achtergrond van een gave roze kever en Bas met zijn vinyl collectie. Foto Kees van den Heuvel


















