De Brink in Hoevelaken is zaterdagmiddag 13 mei voor de eerste keer omgetoverd tot een lokale ‘Montmartre’. Kunstenaars van verschillende disciplines toonden hun vakmanschap in het kader van het nieuwe evenement Vive Hoevelaken. Schilders, beeldhouwers, pottenbakkers en andere disciplines boden die middag een kijkje achter de schermen. Ze lieten hun technieken zien en gaven uitleg over hun werkwijze. Naast de demonstraties was het ook mogelijk om kunst direct van de maker te kopen. Leuk was dat Marly Klein van de Kunstroute helemaal in Franse sfeer was gekleed. Tegelijkertijd met Vive Hoevelaken werd ook het Aspergefestival gehouden. Mensen konden hun aspergepakket afhalen van de Lions. Foto’s Kees van den Heuvel en Aalt Guliker.



















