Judoka Daniël van Drie is vrijdagavond 27 juni uitgeroepen tot Judoka van het Jaar van JOEY’s Judoschool in Nijkerk. Hij won dit seizoen maar liefst vijftien van de zestien toernooien. De enige keer dat hij goud miste, moest hij de strijd staken wegens een blessure. Het zilver ging naar Yinte Simon, die dit jaar de nationale titel opeiste op het Nederlands Kampioenschap. Finn van der Lee legde beslag op de derde plaats. Naast de top drie werden ook de beste sporters per leeftijdscategorie gehuldigd. De feestelijke prijsuitreiking vond plaats tijdens de traditionele slotbarbecue, waarmee het seizoen succesvol werd afgesloten. Foto en bron Kees van den Heuvel