Maandagavond 3 juli vond de eerste uit een reeks van diploma-uitreikingen plaats op het Corlaer College in Nijkerk. Leerlingen van het Vmbo-basis/kader PIE en BWI waren als eerste aan de beurt om het begeerde papiertje en een goodiebag in ontvangst te nemen. Na een korte praatje van de mentor mochten de geslaagden hun diploma ondertekenen. Velen kiezen voor een vervolgopleiding maar de hoofdmoot van de avond was vooral om iets te kiezen wat je echt leuk vindt om te doen in de maatschappij en vooral daarin te groeien, te slagen en trots te zijn. Foto Kees van den Heuvel


















