In verband met het veertigjarige bestaan van de Hockeyclub Nijkerk organiseerde de jubilerende vereniging vrijdag 26 mei een hockeyclinic met Oranjespelers Pirmin Blaak (keeper) en Tijmen Reyenga (middenvelder). Deze twee toppers gaven speciaal voor de leden van HC Nijkerk een hockeyclinic vol handige tips en tricks. Na een handtekeningensessie werd er eerst begonnen met een warming-up, verzorgd door Fysiotherapie Corlaer, waarna een parcours kon worden doorlopen. Er waren in de eerste sessie 65 kinderen aanwezig en ’s avonds nog eens dertig leden. De clinic was mogelijk gemaakt door The Indian Maharadja. Foto Kees van den Heuvel