Het CDA afdeling Nijkerk-Hoevelaken gaat de komende gemeenteraadsverkiezingen voor meer vrouwen op de kieslijst. Er moeten minimaal 50 procent vrouwen op de lijst staan en om en om met een man. Om dit te bewerkstelligen wordt op 15 februari een CDA-Dames bijeenkomst georganiseerd in het Paashuis (20.00 uur). Het thema is: ‘Veilig over straat’ De plannen zijn woensdagavond 18 januari bekend gemaakt door oud-raadslid Judith Elgersma-Overvliet. Bron en foto Kees van den Heuvel