De buurtbus van RRReis is woensdagmiddag 1 april de sloot in gereden op de Hogebrinkerweg in de buurt van de kruising met de Laakweg, op de grens van Hoevelaken met Nijkerkerveen. De melding kwam rond kwart over twee ’s middags bij de alarmcentrale binnen. Hulpdiensten zijn naar de locatie gestuurd om hulp te verlenen, waaronder de brandweerkorpsen van Hoevelaken en Nijkerk en de ambulance. De passagiers zijn uit de bus bevrijd en konden op adem komen. Al snel bleek  er van letsel geen sprake. Een bergingsbedrijf is ingezet om de buurtbus uit de greppel te trekken. Foto Kees van den Heuvel