Personeel, de aannemer en toeleveranciers hebben donderdagmiddag 22 juni met taart de bouwkundige oplevering gevierd van de gerenoveerde Rehobothschool in Nijkerk. Het nieuwe schoolgebouw is zo goed als klaar. Alleen de aansluiting op de nutsvoorzieningen vormt nog een probleem, maar dat hoopt de projectleider binnen nu en twee maanden te hebben opgelost. Op 30 augustus is de echte heropening van de school. Er is grote waardering uitgesproken voor de inzet van alle mensen die aan de renovatie meewerken. Aanvankelijk was er enige scepsis vanwege de snel gestegen materiaalprijzen, maar alles is keurig op tijd afgerond. De genodigden konden een kijkje nemen in de school waar een groot leerplein de grote blikvanger is. Zodra de Rehobothschool wordt heropend, sluit de noodopvang op de Bizetlaan en alsmede de dependance naast het stadhuis. Foto Kees van den Heuvel


















