De Nijkerkse Klokkenspelvereniging en het NSFC sloegen dinsdagavond 13 juni de handen ineen voor een bijzonder mooi concert op het vernieuwde plein in Nijkerk. Stadsbeiaardiers Wim Ruitenbeek en Boudewijn Zwart ondersteunden het fanfareorkest met hun ‘Bell Moods’ Concert Carillon, de mobiele beiaard uit Nijkerkerveen. Dit leverde voor de liefhebbers op de overvolle terrassen prachtige muziek op. Vooraf kon het publiek alvast genieten van het slagwerkorkest ‘Afslag Nijkerk’ onder leiding van Henrike Palland en het opleidingsorkest met Benjamin Blankesteijn als dirigent speelde direct daarna.